Capa Revelada/ Cover Reveal: Ends Here by M. Robison

13:16
Capa Revelada/ Cover Reveal 
Ends Here by M. Robison 
Data de lançamento : 04/04/2017

 Sinopse/ Synopis 

Das cinzas às cinzas.
 Pó ao pó. 
E a maldita merda.
Eu matei .
Eu sacrifiquei.
O inocente e o corrupto.Eu conheço sangue e conheço violência.
Nunca imaginei que eu poderia amar também .
Mia Ryder é uma mulher para amar.Para apreciar. Para reclamar. Agora, para sempre e cada dia entre eles.
Mesmo que isto signifique guerra com ...
Meu fodido irmão 
****
Ashes to ashes.
Dust to dust.
And all that fucking shit.
I had killed.
I had sacrificed.
The innocent and the corrupt. I knew blood and I knew violence.
Never imagining I could know love too.
Mia Ryder was a woman to love. To cherish. To fucking claim. Now, forever, and every day in between.
If there was anyone I’d go to Hell and back for, it was her.
Even if meant, going to war with…
My fucking brother.

Nenhum comentário:

Tecnologia do Blogger.