Cover Reveal/Capa Revelada : Bed of Lies by Niquel

21:46

Cover Reveal/Capa Revelada 
Bed of Lies by Níquel 
Data de lançamento : 14/04/2017

Sinopse/ Synopis 

Eu costumava ser ingênua 
Eu achava que mostram não existiam 
Eu achava que eu estava salva , intocada e livre do mal 

Mas eu estava errada 

Meu nome é Whitney e eu costumava a achar que minha vida antiga era medíocre e chata. Eu pensava que estava perdendo algo excitante . Agora que Link me mostrou quão escura e torcida , eu volto a um instante .
****

I used to be naïve.
I used to think monsters didn’t exist.
I used to think I was safe, untouchable, and free from harm. 
Boy was I wrong...
My name is Whitney, and I used to think my old life was mediocre and boring. I thought I was missing out on something exciting. Now that Linc has shown me how dark and twisted life can be, I’d go back in a heartbeat...
This is book 1 in an upcoming 3 book dark erotic standalone series! 

Nenhum comentário:

Tecnologia do Blogger.