Capa Revelada/ Cover Reveal: Looking to Score – Carrie Gray & Coralee June

Capa Revelada/ Cover Reveal
Looking to Score – Carrie Gray & Coralee June
Data de lançamento em inglês: 01/05

Sinopse/Synopis 

Ele é literalmente o pior.

 Oakley Davis é a estrela que volta à nossa universidade e a razão pela qual eu quebrei minha promessa de evitar a cena da festa da faculdade.  Graças a uma confusão com meu orientador, agora estou servindo meu estágio de Relações Públicas como babá glorificada para jogadores de futebol que gostam de festas.

 Especificamente, Oakley.

Ele é impossível de gerenciar.  O Instagram dele está cheio de fotos seminuas e bêbadas e ele prefere ir a festas do que praticar.  A marca dele precisa de um trabalho sério e, quando ele não está me deixando louco, está dormindo por toda a população feminina.

 Mas estou determinado.  Tenho planos de terminar um semestre mais cedo e nada ou ninguém vai atrapalhar.  Eu sou virgem, afinal.  Oakley Davis pode ser uma estrela do futebol privilegiada e arrogante, mas eu sou Amanda Matthews;  e farei o que for preciso para obter meu A.

 Eu tenho que ter certeza de que não vou me apaixonar pelo idiota, primeiro
➖➖➖➖

He’s like literally the worst.

Oakley Davis is the star running back at our University, and the reason I’ve broken my vow to avoid the college party scene. Thanks to a mixup with my advisor, I’m now serving my Public Relations internship as a glorified babysitter to the party-hard football players.

Specifically, Oakley.

He’s impossible to manage. His Instagram is full of half-naked, drunk photos and he’d rather attend parties than practice. His brand needs some serious work, and when he’s not driving me insane, he’s sleeping his way through the entire female population.

But I’m determined. I have plans to graduate a semester early and nothing or no one will get in my way. I’m a Virgo, after all. Oakley Davis might be a privileged, cocky, football star, but I’m Amanda Matthews; and I’ll do whatever it takes to get my A.

I have to make sure I don’t end up falling in love with the idiot, first.


Nenhum comentário:

Tecnologia do Blogger.